HEJSAN HOPPSAN EMMA!

Får klago mål från Emma att jag är så dålig på att uppdatera? humm... haha har haft mkt för mig men det har inte vart så roligt? städa både i lokalen + så har jag städat och gjort det snyggt i nya badrummet! Vart helt okey så det känns så skönt och FAN så stort köket vart att kännas? hehe

Så jaa.. Jag och syster var och städa i lokalen vid 10 tiden, åt lunch på kina och så städade vi vidare! Pappa var och hällsade på också! Han hade tagit en cykeltur för att hälsa på oss! Sportnörd till far man har <3 hihi

Så jaa! Inredningen kommer bli super fin och fräch! Ljus och härlig..


Så här ser det ut i ena delen. Den delen som mäst är klar typ? hihi Vi har städat och fixat! Luggit på alla 4a och skrubbat och skrappat bort massa skit från golvet och sen fick jag veta att han som äger ludvikas galeria ska betaa och fixa upp golvet så det blir snyggt och blank.! YES! då var man ju så glad av allt slit? haha Fick ju iaf träffa älskade syster! hih

Så vart en mysig dag!

Mamma har även kommit hem så vart och hällsat på henne också! kanon alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0