Fyfan vilken rolig film!

Vill se den igen! haha Var hos cassi i går kväll så kikade vi på denna film, Friends with benefits! skrattade igenom hela filmen! Sån rolig humor och allt! UNDERBART!



Snart är det dags att tagga för fotboll! kl 14.00 kör vi! hehe Underbart att få springa av sig lite! :)

Har sovit riktigt bra men svårt att somna i detta stora hus då jag tycker jag har hört folk och ja det prasslar och allt! hehe Läskigt! sov som en stock när jag väl somnade! vaknade kl 08.00 as pigg! Så kolla klart på lejonkungen som jag började med inatt som jag somnade till! Så somnade jag och så ringer mormor och väker en! men nu är jag vaken och håller på att tvätta och plocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0