Denna dag började inge bra.

Vakna typ 20 i 7. Pappa som ringer och han står utanför min dörr! fatta inte varför han stod där vid den här tiden. Men så sa han att farmor hade döt i natt... usch vart helt chockad och fatta inte riktigt va? va säger du! Ja känndes helt fel allt. Men jag åkte med pappa och till cassi och så fick hon veta det med. så vi satt och prata och sen åkte vill till sjukhuset för att se farmor en sista gång. trodde jag skulle svimma och var skakis. aldrig sett en som är död men det kändes skönt och väldigt lugnande att se farmor ligga där och såg helt fridfull ut men det var hämskt att se henne så! Hon har ju funnits i mitt liv alltis!

Men hon har fått många år så det var hennes tid att åka till himmelen men kommer sakna henne! Vila i Frid Farmor <3


Dagen började hårt!
kl 09.00 så var det dags att möta upp leverantören från Norge och börja packa upp alla varor! Så jaa kändes lite trökigt att stå där och känna sig depp.. Sen kom Linnea och hjälpte till så vart att kännas lättare och sen kom Johanna också! SÅ va mer kan man begära? Underbara vänner man har som ställer upp för en!

Sen är det ju ANNAS födelsedag idag så massa grattis till plast mammsen! Så vi fick mat och massa gåtti gått hos pappa och anna! Sen raka vägen till stan och fika med Flickorna! Var skönt att träffa alla och prata!

Fick en ziperall av Johanna och Fillan som kommer 21a sep så fick en sån ur snygg bild! haha Skratta ihäl mig där ett tag! Sen utav mina Älskta vänner (mina så kallade syskon <3) Emelie, milla och cassi fick jag pengar så nu ska jag köpa ett nytt matbord och ställa in i lägenheten ! LÄNGTAR (A)

Tack alla fina vänner för presenterna! Underbara ni är!

HAHAHA jag DÖR!!!!!


Nej nu ska jag sova så jag orkar med morgon dagen!

Kommentarer
Postat av: Cassi

det jag skrev handlade ingenting om att hjälpa! jag tyckte det var fruktansvärt elakt av dig att ens säga sånna där saker om mig. du kunde bara ha sagt, nej jag vill inte att du ska komma, sen inge mer. du behövde faktiskt inte säga mer. för jag var verkligen skit ledsen när jag kom hem och dte är inte första gången du säger nåt spydigt till mig.. jag förstår att du är stressad när allt skiter sig för dig. men för det ska det inte gå ut över oss andra, visst kan tänka mig att det är lätt hänt eftersom jag aldrig har testat på att öppna en egen affär, och varför skulle jag bryta kontakten med dig? jag ville bara att du skulle se hur ledsen jag var/är, det var liksom inte menat på ett elakt sätt. jag vart faktiskt så himla sårad av det du sa, det var som jag inte ens var värd vatten.. och du ska inte behöva känna dig tvingad att bjuda mig, för jag vill ändå inte komma.. men du kan ju inte tvinga mig nästa gång när det är hemma hos johanna t.ex att jag inte får komma, för hon vill faktiskt att jag ska vara med.

2011-09-17 @ 01:08:24
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0