3dagar kvar!

Denna dag har jag haft fullt upp från morgon till kväller! började med att bråka/ buse med emil i sängen så han vakna! hehe Är ju ganska morgonpigg jag och det är inte Emil så ja! Han vaknade iaf! Var ju det jag var ute efter så!

Sen träffat säljare för police klockorna! Hon kom kl 11 så gick hon vid 2 tiden. Så han med en snabb lunch med mamma och cassi på kina och så kom nästa leverantör kl 12.45 typ! Så då var det bara å fortsätta och hon var kvar till nästan 7. Sen kom pappa och anna med bord och stolar som jag skicka iväg dom för att köpa! Fast var bara ute efter stolarna så finns ett helt nytt bord om det är någon som vill ha? glasbord!

Ja så hela tjocka familjen var i butiken nu på kvällen! Jag, mamma, anders, cassi, pappa och anna! haha fick en hel del gjort! Så imorgon är det bara att tagga om för tjejerna på smycka kontoret ska komma och fixa lite och prata och berärra fakta till mig! Onsdag kommer kassan!

Ja så kom hem nu för inte länge sen så har vart i butiken i 10 timmar.... helt slut!


I lördas hade jag fest hos mig! Vilken kväller (A) Underbart rolig och ja allt! hihi Mådde dock inge bra dagen efter och vart någon shoot för mkt! Fick en mintu flaska av grabbarna (martin, anders och sale) fyfan! Farligt att drika sånt! hehe Massa tack! Massa tack för alla som kunde komma var så trevligt så! Full fart oh vad jag har hört så har inte gubben (kallsongmannen) under inte klagat! hehe Måste ju vara lyckat? sa iaf samma dag åt han att jag ska ha fest för jag har fyllt 20 så ja! Helt lyckad kväll och natt! Saknade bara att inte ha emil hemma som jag kunde krypa ner vid!

MASSA TEXT!

Bilder från helgen kommer när jag hittar kamera sladden! Vete fan vart den har sprungit och jömt sig? min förra kamera sladd glömde jag på hotell i stockholm! hehe lyckade EMMIS!



Måste göra nå spännande nu snart!

BUNGY JUMP! ETT MÅSTE FRAMÖVER ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0