17 september!

Ja då var det fest hemma hos mig! Fyllde ju 20år den veckan! Gammla tanten vetni! hehe

Hittade min kamera sladd så nu fick jag ju iaf upp bilderna på datorn så hoppas jag kan få upp de här med! Inte segt då är det så drygt :(!







Ja lite bilder som fyller ut tomrummet här i bloggen! hehe Trevlig kväll det var!

Denna kväll vart riktigt lyckad! var hemma hos mig och festa till kl 01.00 så drog vi till krogen! Trevligt! Var ute på silver "MILF stället" hahah läskigt ställe! Var en som tog tag i rumpan på mig så då hoppa jag och ställde mig brevid grabsarna i gänget! Måste göras om snart! Fast dagen efter vill jag bara glömma! hehe


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

<3<3<3

2011-09-28 @ 22:08:47
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0