11 september 2011...

idag är det exakt 10 år sen 11 september attakerna. Än har jag inte hört om nå attaker? går ju en massa att det kommer bli nått. så hoppas på inte.

Tänk sig... 10 år sen. KOm ihåg exakt allt. Jag och syster och min kusin sara var hos mormor och morfar. sov där och bussade och så kom det upp på alla tv apparater, kanaler om attakerna på tvillingtornet. Men att det redan gått 10 år sen? är jag verkligen så gammal? shiit...

Aaaa kollar på tv 4a nu där de pratar om tvillingtorna. de har en gäst med som bodde brevid typ.

Jag är ju ett lite otursban jag! Föddes FREDAG DEN 13 SEPTEMBER! hehe mamma hade lika skrock och ville inte att jag skulle födas den dagen! stackars mamma men tror hon har ändrat lite omfattning om fredag den 13e hehe FÖR jag kom ju! hehe



Nu har jag tagit en promenad till stan och känndes som om magen skulle vända sig ut och in! Men cykeln stog kvar och den är hemma nu! Min cykel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0