Torsdagen är igång!

Då är det torsdag idag! Sovit så jävla uselt inatt.. gick och la mig vid 11 tiden men kunde inte somna... tankar som bara snurrar i huve och ja allt.... kolade aldrig på klockan för visste att jag bara skulle bli mer stressad av det! så gick upp mitt i natten och letade efter spikmattan... och la mig på den och då brykar jag alltid lyckas somna av! Så då vart jag iaf tröttare och somna efter ett tag! Men vaknat titt som tätt hela natten och haft svårt att somna om.. jobbig natt!

Så jaa står på jobbet nu iaf! Öppet till 19.00 idag och direkt efter det blir det china med familjen! Så ja ska jag räkna upp alla? hehe Jag, cassi, mamma, anders, tom, robert, annett (tom,roberts mamma) Görgen (deras låssas papppa) och Jonathan (deras bror) jaa värsta familje middan.. Pappa, anna, calle och sigge skulle ju också ha vart med! Då skulle ju typ hela familjen vara samlad! haha

Ne är ju så att tom flyttar till stockholm och anders till kongo så då vart det så! Ska bli så trevligt så! hihi

Humm... jaa undra va jag ska babbla om nudå? vart distraherad och så ringde pappa! :)

Har tagit hit en energi dricka så jag håller ut, mäst inför morgondagen och lördagen! Imorgon blir det jobb 10.00-18.00 sen hem fixa sig snabbt och så på galej! Nykter kväll på folkan eftersom jag ska upp och jobba på lördag! Men ska bli roligt så lär förbereda mig med  nått upp pigande på lördagen då jag antagligen kommer vara så trött!!! jobb lördag 10.00-15.00 sen hem och börja fixa och städa i lägenheten.. haloween fest hos mig med lite folk! Så spöka ut sig! Kommer må så dåligt av vad jag ska ha på benen! buhuuu... nätstrumpbyxos ska jag ha. DET VÄRSTA JAG VET! hehe iaf när det ska sitta på mig.... men kan säga att jag inte ska vara nå sjuksköterska eller hushållerska som brukar vara väldigt poppis på halowween när alla ser ut som stoppade prinskorvar! typ? hii nee kommer vara så nervös på lördag om det jag ska ha på mig! Men kommer bli GRYMT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0