today is the day!

Idag, eller ja ikväll så ska jag kunna flytta till nya lyan! hehe YEY!

Pappa och cassi bärde massa saker som låg i hans bil igår på eftermiddan. På kvällen, efter jag slutat så åkte jag och cassi och plocka mer i lägenheten. Låna pappas bil så vi fick med en hel del!
Riktigt bra!

Drygt att lägenheten ligger högst upp så det är massa trapper man lär ta sig uppför! å bära tv bänken var inte det lättaste! hah tur så hade pappat  redan bärt upp tv så den slapp vi ju släpa på! Men inga lampor eller utag funka så vi fick göra allt i mörkret! Så åkte jag hem till mamma igen, hon hade besök av fagersta bor, mia och åsa så vi tog en till vända till lägenheten så fick de se nya lägenheten! hihi så fick jag veta varför inge utag funka, de hade tryckt av hela proppskåpet så var ju bara att trycka på den knappen så funka allt! Vilken tur alltså... hihi

Så vi plocka och fixa med lampor i fönstrena... tapeterna vart riktigt fint och mitt sovrum blir riktigt mysigt och härligt! synd att nya sängen kommer nästa vecka.. men ska ta någon madrass så får jag sova på den!

pappa och anna skulle nog ta soffan och bokhyllan idag på eftermiddan, efter 4a tror jag? vilken tur jag har som har sånna snälla föräldrar som hjälper mig med allt (A) hihi Underbart! <3 Älskar dom!!!!

På lördag ska jag försöka komma iväg till ikea i västerås direkt efter jag stängt affären kl 15.00 dom har öppet till 20.00 så då hinner jag! ska köpa en huvudgavell till sängen (som inte kommit än) hehe Typiskt!

Men idag är det onsdag och snart är det helg! Fyfan va jag längtar tills jag kan pyssla i lägenheten! Tur att Åhléns stänger 19.00 så hinner jag in och handla lite saker där! såna där nödvändiga saker som sagt! hehe  skulle nog även behöva köpa mat så det finns! kan ju vara bra.. har ju inget sånt eftersom allt är kvar i "emils" lägenhet! Så jaa... kanske syster kan komma och stå här nått idag så kan jag kuta runt och handla till nya lägenheten! FYFAN så taggad jag är (A) hehe



Åhåå nu vill jag att denna jobb dag ska bli över! Har så mkt jag vill hinna göra! hehe

Kommentarer
Postat av: Cassi

du lyckas ju alltid bo högst upp :(

2011-10-12 @ 12:47:02
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0