Tänk vilken tur man har!

Alla vet vart jag finns så de vet vart de ska gå! hehe

Milla var förbi idag! Så var så trevligt så! hihi Hon gick och handla subway till mig och åt sig själv! SÅ vi satt i fika rummet och käka! Fick kuta in och ut till kunderna men det var lugnt så gick så bra så! hihi
  så fick mat i magen idag! Så kom Johanna också och hällsa på! Sen kommer en från galeria resturangen med en brika med as mkt mat på! hehe VA? Då hade mamma köpt mat till mig som dom sprang ner med till mig! hehe Så ja mat 2 gånger.. hade precis fått i mig mackan! Men hade i det i en matlåda så så nu har jag även mat inför imorgon! Vilken tur! hehe

Så har pappa vart förbi och gjorde lite ärenden åt mig! Så snällt! Så ja massa flum i stugan! hehe

Snart är det stängning så då ska jag åka till lägenheten och kika hur det går i lägenheten! SÅ ROLIGT! hihi

På onsdag nästa vecka ska jag till milla och fixa lite med håret! Roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0