Sovit som en stock (A)

Inatt sov jag så skönt så! Måste bero på den nya gaveln, eller vafan det kallas! haha Måste vara så! ;) + så ligger jag imitten av den stora sängen så inga spöken kan ta mig som ligger under sängen (A) Busigt!

Står på jobbet nu och funderar! humm... Måndag.. Snart är det sommar igen!

Beställt mer Miss Dee produkter! Så ja det behövs för fan va fina deras smycken är ochbra priser på det! Kan ju inte bli bättre? Börjar bli lite hungrig också! Redan? japp klockan är ju allt 20 över 11...

Har inge att berätta om? fasiken va tråkigt... Imorgon blir det att köpa folkan biljeter till fredagen! spännande! Eller ja, jennifer går och köper åt mig! hihi Lördag är det Haloween fest! Gud så roligt! Vart inte catwomen eller batwomen som jag ville vara från början! Blir nått ännu bättre. Jag och Johanna komme bli grymma! hehe Spöka ut sig. ojojj alltså! Längtar! 5dagar kvar till det! Wiooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0