Seg onsdag!

Denna onsdag har vart en av de segaste! Men ändå så har klockan runnit på! Yes... Ska bli kul att få komma hem ikväll! De har satt in nytt kylskåp/frys så ska bli roligt med nytt och frächt ett! UNDERBART!!!!

Direkt efter jobbet blir det gränges och träffa milla på salongen! Tur har ju hon öppet längre vissa dagar så jag hinner dit! hihi så ska bli spännande!

Sen efter det ska jag och emma och handla lite myspys och bara prata hemma hos mig! finns så mkt att prata om eftersom vi inte hunnit umgås så mkt på sista tiden! Och p fredag åker ju hon och sin karl på semester!

Fått hem as fina smycken idag! Miss Dee Heter märket! Så var tvungen att införskaffa mig en till ring, en as fet en.. hehe som det står love på i 7olika språk runt hela ringen! Så är as nöjd! Snart har jag ringar på varje finger (A)


Mkt finare i verkligheten alltså! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0