Näsblod och p-bot

Näsblod varje kväll den senaste tiden! P-bot betalade jag igår! Man blir alltid lika glad! VILKEN KICK!!!! Klockan börjar vticka på så snart dags att krypa ner i sängen!

Lite trött och har lite trykande huvudvärk.. inte så bra! Imorgon är en ny dag! Ska jobba imorgon (WHATTT?????? ) hehe som vanligt efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på! Försöka ordna i lägenheten!

Har testat haloween kläningen! Satt helt okey. För thajt över bröste så kommer väl inte kunna andas på lördag! Sen lite för stor vid magen och så. Men det går allt! lite för lång så tänkte vika upp den lite så passar den bätre på korta mig! hii aa kommer dö iaf.. Testade att sminka mig lite så jag vet hur jag ska se ut! Blir snabba puckar eftersom jag jobbar till 15 på lördag så lär ju hinna städa och fixa och ordna mig själv så jäller att planera!


Trött och nerkrypen i den rosa härligheten än! mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0