Kvällen på Folkan!

Gårkvällen var trevlig! Nyckter och korrekt! haha

Jobb till 18 hem och fixa sig och så var ja hos anders 19.30 så då började väl alla festa! Trevligt trevligT! Han hade fått varning för att det förs för mkt liv hehe humm?
vi var där till en typ 11 så då drog vi alla tjejer och killarna vart kvar längre! Var roligt inne på folkan.. haha Både bugg, diska och jaa! haha så det var trevligt och dit lär jag ju bli med igen! där är det alla åldrar! Mamma och pappa co... brukar vara där så kanske stöter på de någon dag! Skulle ju inte vara helt fel det! haha

Så ja! folkan stängde 01 så då vart det att vänta så alla kom hem och så skjussade jag hem jennifer och så fick jag sova! Helt slut och  känner mig fan bakis i huvet även om jag bara drack vatten! haha blir som man umgås?

Jaa kvällen var kanon! Ikväll tar vi nya tag och har haloween fest i min nya lya... hehe får se har bara soffan man kan sitta på? jaja man får sitta på golvet iaf! :)

Så direkt efter jobbet ska jag hem och duscha och städa och få det lite snyggt! Om jag hinner. :)

+Så kom emma och philip hem idag från utlandet så det gillar jag att veta att min stumpa finns i sverige! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0