KLÄDER!!!!!! gud va drygt..

Tur att jag gick upp 30min innan jag skulel gå upp idag! För jag har jävlats med vad jag ska ha på mig hela morgonen! Usch..... vilken beslutångest!

Eftersom jag ska på begravning så ska jag vara helsvart! Jaa inte så svårt tänker jag? Eftersom min garderob består av svart typ! Men nej.. hitta inge snyggt som jag kunde matcha med min kavaj! Så irriterande!

Vart ett par gråa jeans. svart linne och kavaj. men kan inte gå så på jobbet så vart en svart/grå cardigan.
Jaa så vi får se.. löser sig alltid! Men efter begravningen lär jag hem och byta om inna jag ska tillbaka till jobbet! Så ja!

Igår kväll kom Fillan förbi på besök! Vi hade mkt att prata igenom och hade det as mysigt! Massa prat som verkligen behövdes! Känndes så skönt <3 så as mysigt!

Undra va jag ska hitta på ikväll då? Jobb imorgon som vanli8gt! :) Kul att kusinerna (mina stockholmare) är i dalarna nu när det är begravning! Men ska bli kul att få träffa dom!


Inatt åkte även EMma och Philip utomlands! Hoppas dom får det bra och att dom tar det lugnt! <3

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

När jag var på gammelfarmors begravning så hade jag Frippes byxor haha ;D hade inga svarta jag heller xD ja det kommer bli jättekul så roligt att klä ut sig :D! men jag är ju skyldig dig för bensinen så vi drar av på det också eller vill du ha dem pengarna i handen? =)<3

2011-10-21 @ 10:37:23
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0