Dagens vill ha och dagens beställning!

Har kommit på värdens snyggaste och bästaste ring! Jag köper en förlovningring till mig själv (dock i silver, inte i vitguld) och så ska jag ha den på långfingret!

Ska ha en bred och hög ring en riktigt feting! Så ska jag ha utvändig gravyr där det står I'm Perfekt!
  ett ord som kan behövas för tillfället.. ett ord som kan puscha mig själv och tänka... Jag är bäst och att jag är på väg uppåt! Att få allt omkring mig i lugn och ro och veta att jag gjort rätt! Jag måste börja tänka på mig själv mer än att göra alla andra människor omkring mig nöjda! Här framöver så är jag nummer 1 över min lista. Nån gång lär man bara bry om sig själv och veta att jag gör det som är bäst för mig och inte någon annan! Låter extremt ego, nått som jag inte är och kommer aldrig vara men nu för en stund ska jag bara göra det som är bäst för mig! Försöka iaf!

Så därför ska jag skaffa mig värsta feta ringen och det fina budskapet på I'm PERFEKT!  fast på ringen ska det stå i korrekt engelska... hehe lär ta hjälp av en egelska expert! det är då inte jag iaf!

ska ha en lite tjockare ring och kanske en aning bredare! Ja men varför inte köpa en förlovningring till sig själv? tycker den iden var perfekt! hihi

Vet inte vilken stil jag ska ha eller så.. Men får fundera och beställa så fort som möjligt! hihi

Kommentarer
Postat av: mirell

åhh villken underbar ide :D!!

2011-10-18 @ 22:40:13
URL: http://ekroot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0