Då var helgen slut! Bara att ladda inför nästa!



Hahaha planera i tid eller?

Denna helg har vart rolig! Gårkväll så stod jag för fest hemma hos mamma och anders! Riktigt roligt vare allt! hehe Vart en hel del folk som kom hit! SÅ var trevligt! haha sen så kom vi ut på solo så vart att danska och såna trevligheter också! Underbart! Somnade bra sent inatt... så gick jag upp vid en halv 12. sovmorgon heter det!

Städa lite! Mamma hade redan hunit städat överallt så jag var ute och städa efter alla som rökt och äklat sig! hehe sen vart det fotboll vid 14.00 riktigt kul! Synd att man inte var på det bästa tipptopp form! hehe Sen fick jag så ot i benet så jävla irriterande... hatar mitt ben. Sen höll jag på att frysa ihäl! Nästa gång blir det vinterjacka!

Kvällen slutade med att hjälpa mamma i butiken och städa och fixa åt henne! Så vart tipptopp! Snart får jag flytta in i lägenheten! Ska nog dit och spana imorgon efter jobbet och se om det har kommit upp nå tapeter! Åhååå så spännande det är! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0