45minuter! hihi

Nu är det snart stägning. Igår åkte jag och syster och handla direkt efter jobbet! köpte en scartkabel eftersom jag inte äger någon + för att jag drog sönder den jag hade när jag var arg.. opsi!!! så nu kan jag kolla på dvd eller på min vhs! haha Folk skrattar åt min vhs.. varför har du en sån? fniss... joo för jag har så mkt roliga filmer som jag vill kolla på ibland! Riktigt nostalgi! Jag och cassi när nog ha ett maraton med massa disney filmer skulle jag kunna tro! Gu va mysigt....

Imorgon efter jobbet kl 19.00 så blir det mat hos mamma och anders! Riktig familje middag! Tom flyttar till Stockholm på fredag/ lördag Anders åker till kongo i 2månader och kommer den den 20 december så vi ska ha lite myskväll innan alla splitras! Så mamam kommer väl tjata på både mig och cassi att vi ska sova hos henne! Gullmammi <3

Ska även höra med pappa om vi kan åka och hämta min hylla som står i förådet i gammla lägenheten. skulle vara bra att få hem den nu! :) Ska nog ringa till han om det nu på en gång! hehe medans jag kommer på det! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0