Tralla vidare!

Tisdag! Har hunnit öppnat affären. även kutat till banken och gjort lite ärenden! sån tur att jag har lollo! hihi Inte sovit så bra inatt! Bara vridit mig och funderat och jaa!! bara tänkt. somnade tillslut när jag la mig på spikmattan! Min nattdrog när jag inte kan somna! hehe Vaknade innan klockan också!

Sen har jag så ont i magen... suck för dessa tider! Jajaaa

Ska trala vidare! Vart strömavbrått i gallerian inatt. så hände nått med en av skaerna som tänds i en monter! har en dosa som jag tänder och släker allt memd! Men imorse så ville inte en av de funka! Så fick hämta stege och kika och den lyser inte äns så fick sätta i det i vanligt uttag men nu är det lyse iaf! Bra EMMIS!

hahah!
Vissa bilder blir man så glad av! mmm
Camilla, Emelie, Cassandra, Emelinda

Ja det var kryssningen för snart 1år sen! Riktigt roligt och första gången som jag inte spydde när jag åkte båt! hehe måste vara för att det var första gången jag drak när jag åkte!

fyfan! Flummbild alltså <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0