Stress Stress!

Han komma ut lite idag! Stressa runt till allt som behövs göras! hehe Till revisorn och lämnat alla dagsrapporter och fakrturor mm... stressa dit. sen till posten och skicka iväg brev och så köpa nått att äta! Vart räksallad som alla andra dagar typ! hii Men gått är det och synd som det är nu så luktar jag vitlök från mun så tuggar tuggumi för fulla muggar här! hehe stakars kunder allt (A)

5timmar kvar på denna jobbdag! Efter det undra va jag ska hitta på? skulle behöva ta mig till Åhléns och köpa en ny fondation då min älskade clinick snart är slut! buhu

Testade en nu mascara från mammas butik och den var riktigt bra! Vart riktigt förvånad! hehe Så lär väl använda den fler gånger! ;)

jadu va ska jag babbla om... har ont i ryggen också! yey!

Nej sluta nu emmis! Nu ska jag vara glad mät i magen också! :) Cassi är på tåget till stockholm nu hon (eller borde nog vara framme?) hon ska kolla på Rihanna ikväll.... jaa roligt för henne då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0