Sommardäcken ska veck!

Ja imorse när jag åkte ner till stan så var det att skrapa ruterna riktigt ordentligt.. fyfan för is alltså! huhu Så jaa den han ju bli lite varm iaf när jag hade skrapat klart!  sen åka med sommardäck är väl inte det bästa när det börjar bli halt och inte när man gillar att gasa (A) hehe Så ja men det gick bra!

Pappa var och bytte bil med mig nu nyss så nu åker jag hans volvo, han ska byta till vinterdäck på min bil nu! hehe  Men kommer väl inte hinna åka nå volvo för han hinner väl byta och komma in med min bil igen! hehe han har ju tid på sig!

Undra vart jag fått all min enegi ifrån... både mamma har svårt att sitta still och pappa! Pappa jobba natt var in hit vid halv 1 då hade han precis vart och tränat.. då slutade han jobbet 06.00 hehe så han kan inte ha sovit mkt inatt/ imorse... hehe ja sen mamma som aldrig kan sitta still ojojj hur ska då jag kunna sitta still... Ikväll när jag kommer hem har jag tänkt byta gardiner i sovrummet. har ett par med grönt i och vill inte ha det så ska upp med ett par helt enkla vanliga bruna så kommer bli super duper lixom! hihi KANON!



Har även ätit min dagliga dos av vitaminbjörnar! haha det är de ända piller som jag äter det är vitaminer som ser ut som nallebjörnar (A) Ätit de sen jag var liten och de smakar ju så sjukt gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0