Sån härlig kännsla lixom!

Nu har jag precis kommit hem! Jobb sen direkt till blge med mamma och fixa naglarna! Så vart sper nöjd! Vart lite längre än va jag hade tidigare så hihi får se hur bra det går att arbeta med de!

tog 1 timme... de var tvungna att ta bort mina gammla och bygga om de på nytt! Så tog välldigt lång tid men helt klart värt det! Så passade vi på att handla på ica och så vart det mat på mcdonalds! hehe Var as länge sen jag åt där så helt ok. Nu ska jag hoppa i en varm dusch och bara njuta av tillvaron innan jag ska sova och jobba sissta 8a timmars passet denna vecka imorgon, sen är det 5timmar på lördag och så helg! Underbart! hii




Nej duschen! Ha en bra torsdags kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0