Rolig kväller igår vare allt!

Igår kväll hade jag besök av Bästaste Therese! hehe Vi flumma runt.. hon hjälpte mig att få upp hatthyllan på väggen! (sshss syns inte att den är sne, vi fixat!)

Direkt efter jobbet vart det att åka till lyviksbärget och gå runt i de affärerna lite! köpte 2korgar jag tänkte ha på hatthyllan med mitt extremt bra ÖGONMÅTT så de var ju överdrivet stora så det funka inte alls! hehe så duktig som man är.... jaja köpte lite små saker och så åkte jag till hemköp på ludvika gård för att hämta ut ett paket (undra varför det skickades dit?) jaja det var snortungt... 300tidningar så fyfan va jag fick bära.. en liten kartong men attans så tung....

sen kom therese hem till mig.. ja vi fick upp hathyllan men fan va vi skratta... haha jaja nu sitter den där! sen kolla på vi på film, Friends withe benefits fast vi pratade ju igenom hela filmen men vi skratta ockeå till filmen! jaa riktigt trevlig kväll var det all! hihi =D

Ända bilden jag har på Therese och mig! jaa massa år sen! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0