Nu vill jag HEM!!!

Direkt efter stägning kom några killar från Stockholm för att fixa ordning på gallret! Det har inte gått ända upp... bra drygt! de verkar ju inte kunna sin sak iaf....

klockan är 20 i 8a och de har hållt på i snart 2timmar och förhoppningsvis får de ordning på det. vet inte va fan jag ska ta mig till annars... åhååå '


Har skällt ut de en gång för att de bara gjort fel hela tiden och allt så. men nu är det iaf chefen som är med och ska fixa så nu lär de få ordning på det!

Denna dag har gått fort men bara för det så kommer jag inte hem för det! Jaja snart så ska jag dunka huve i sängen och sova tills 8a imorgon bitti.... hehe

Kommentarer
Postat av: Åsa (mammas kompis)

Din lilla stackare, men inte skälla på de stackars killarna, de ville väl vara kvar extra länge med en såå söt brutta som dig förstår du väl :) hihi <3

2011-11-15 @ 10:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0