Nu fryser jag!

Iskallt som vanligt! brrr!!!!!

Lär köpa en till ladare till mobilen! Som jag kan ha här i butiken! lägga upp bilder på datorn... hehe busigt!

Ska försöka äta nu stax! börjar bli lite hungrig men har ätit lite för mkt pepparkakor! Så kan det vara... slå in paket! Mina naglar tar stor stryk! de blir mer och mer paj så lär ta mig till blge och fixa dom + lämmna in min sönderiga kamera på expert!

mmm!!! va ska jag babbla om.. står här i min egna fantasi typ! Inge vettigt....

Igår på julskyltningen kom massa trevligt folk in! Emelie och tim  kom in så emelie fick knäppa upp jackan så man fick se bäbismagen! och det känns och syns verkligen nu! hihi så spännande (A) inte långt kvar! tiden går så fort så snart är lillknodden ute!



vart bra sugen på gurka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0