Mina nya butikshund!

För tillfället har jag en butikshund i farten! Cassi är hundvakt åt Charlie (disses valp) och hon skulle på nå möte eller så. så då fick han bli butiks hund! Än så länge verkar det allt gå bra! han sitter bakom lite stelt på en hello kitty filt.. rosa, stackars kille! hehe :)



Nu har han lagt sig ner.. kanske blir lite mer avslappnad!

Denna  natt har jag sovit så värdelöst! Gick och la mig vid 10 la mig och kolla på min sov film, Ice age 3 kollade klart på hela filmen. la mig på spikmatta och kunde fan inte somna... väl somna så var väl klockan efter 12 och så vakna jag 04.30 och kunde inte somna om så yes... vart vaken sen dess.... kommer vara helt slut innan denna dag är över. huhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0