Mat, mat och åter mat!

Känns som om jag bara jobbar och sen äter! hahah


Igår var jag på Piren med alla som var med i Ludvika köpman. Ludvika köpmanaförening firar 100år så då vart det mat på piren!
både förätten och huvurätten var riktigt gått men efterrätten var jag inte så impad av och jag som älskar allt sånt? humm...

Ja iaf så fick cassi följa med mig, sen var mamma med och en av hennes personal! Tyckte det var lite roligt då de gav "kvitto/ fakturan" för att jag och cassi skulle äta så gav de den till cassi! hahah tyckte det var lite roligt men ne jag fick ta den av cassi! Fast sen tog mamma den! jaa

Trevligt var det men jag och cassi åkte direkt efter vi ätit efterätten. var så trött så ville hem och sova! Fast tror inte att jag somna i tid för det? hade så svårt att somna. fyfan så irriterande det är! Sen vakna 05.30 och vara as pigg och sen somna om igen och då är man skit trött när klockan ringer! drygt som fan! hehe


ja idag är det iaf Torsdag! Så får se va man ska hitta på efter denna dag? ska försöka ta mig till blge och vill hällst göra det idag! måste fixa naglarna... tumnageln har gåt av halft i toppen, sen långfingre bröt jag av helt så fick sätta dit en nagel man löper på Åhléns typ! haha Så jaa känner panik och vill få ordning på de nu! De börjar bli för långa också! Drygt.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0