Klappat och klart!

Denna tisdag börja bra! :)

har nu beställt Lucia smyckena! De kommer bli så läckra! hehe Så de ska komma om 1vecka! :)
Längtar!

Fullt upp och fan.. min tröja har en dryg lapp i nacken och fan va den stiks lär försöka klippa av den innan jag får damp i huve! humm lät bra där!

Undra va jag ska hitta på idag då! På Torsdag morgon blir det Frukost med Emma på BK Mummsigt! Så tänkte jag försöka simma någon dag denna vecka eller ta och tvinga mig själv till gymmet?  skulle verkligen behövas! attans att jag tappat bort gymkortet?... fick betala sist jag var och simma bara för att jag inte hitta på mitt kort och kunde inte "bevisa" att jag hade måbättre kort! hehe jajaj oturligt nog.



Undra när snön kommer? har fortfarande inte hittat på mina nsowbords skor... varfan gömmer de sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0