Jag har alltid velat haft en VIT bil och nu har jag det ;)



Det är ju underbart! haha åhåå så jag vill ha en vit bil! Och äntligen har jag det! haha

Imorse när jag gick till min så svårta bil så var den helt vit.... helt som en iglo såg den ut. vit frost på hela bilen! hehe

Stressig morgon och har inte alls sovit bra inatt! jag bara ligger och tänker... så drygt! :(

Morgonen var bra! han fixa mig och allt.. frukost på BK med EMma! Men vägen dit var kämpig! haha stängde dörren till lägenheten och så märker jag att min väska inte är med. kuta in och leta efter den som en tok och ne hitta den inte.... vart arg men fick strunta i väskan och gå ner till iglon till bil och där låg den hehe glömmde väskan i bilen inatt (A)

Härligt som fan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0