JAAAA NU FUNKAR KASSAN OCH INTERNETTET!


Känns riktigt underbart.... Pratat i telefon med datakillarna och försökt fått igång det! Men nu jävla fungerar det efter 1timme och 15min.
Så nu fungerar även den intregerade kortterminalen så nu ska jag kontakta banken och säga att jag byter kortterminal till den som hör ihop med kassan så slipper jag ha en externkort terminal! Så känna ju underbart allt! hihi

Så kom hit tidigt idag men ändå var det inte klart när jag öpnna! Sen har även Therese vart hit på sin vanliga tisdagsrunda! haha trevligt syns igen på fredag?

Igår fick jag hem hathyllan och de men fick inte upp den då det var lite för tung att hålla i själv och samtidigt skruva fast den så den behöver jag hjälp med! Blir skönta tt allt börjar ramla på platts och jag mår bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0