Inge internett home!

Vad har jag gjort i helgen? humm... har inte haft någon dator, eller ja dator har jag haft men hade sönder mitt internett så har inge internett hemma! hehe (A) Så i lördas åkte jag ut till mamma. tog med mig min dator så kunde jag sitta där och kik! Snacka om att man blir att känna sig låst utan! hehe

sen på lördagskvällen vart det fest! hehe eller nja. jag åkte till Jennifer och skulle dricka vin å så. hällde upp ett glas med vin tog en klunk och så kände jag.. ne fyfan jag orkar inte festa. var så trött och helt slut! hehe så jag vart nykter! Så hemma hos Jennifer var det Johanna och Elin som var där! Trevligt och mkt tjatter och kika på gammla bilder! hehe ;) Trevligt!

Så kl 12 då var jag hemma och la mig nog nästan direkt! Helt slut lixom. så jaa

Igår (söndag) var det fars dag! Var lugnt på förmiddan och så åkte jag och cassi ut till pappa vid 13 tiden! Fick mat, busa med hundarna och lilla Trixie på 12 veckor är nästan lika hög som disse nu som är 7år (på onsdag) hehe Jäkla va de leker nu! Så fick vi ju så klart tårta! SÅ vart där hela dagen typ vi fick även kvällsmat! hehe Vilken tur man har ibland ;) Vi han även kolla lite Familjen machaen! hehe

Får bli denna bild på pappa när han var ung! hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0