Home sweet home!

Känns så skönt att komma hem till sin lägenhet och bara få sätta sig i soffan och andas! UNDERbaRT!!!

Vart mkt i dag och fått mkt goa skratt! Men nu sitter jag och kollar på idol... skicka nyss ett sms till pappsen! En på idol ska sjunga en bruce springsteen låt så det kan han ju inte missa! :) lär kolla på det jag med sen tänkte jag typ sätta i och kolla på OC eller nått sånt liknande!

imorgon är det jobb men bara 5 timmar så det är ju så SKÖNT! hihi
Direkt när jag kom hem vart det att tvätta bort sminket och krypa ner i soffan! Så skönt haft har nya skorna på mig som jag försöker gå in.. ojojj de gör ont att bara ha på fötterna! ILLA!! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0