Härliga VINTERLAND....

Julkännsla? nej inte i närheten... imorse spörägnade det!!! Man tror ju inte att det är jul snart! Känns som evigheter till dess! ojojjj lixom... Men sanningen är det ju att julafton närmar sig och jag har inte äns börjat med julhandeln... hehe




Undra va som händer ikväll.. är bra sugen på att dra till måbättre och träna lite...
var evigheter sen.... tänkte igår att jag skulla packa med träningskläder och dra dit på en gång efter jobbet men tror någon jag gjorde det? njeee hehe

Imorse han jag äta frukost så stort +!


Väntar på att pappa ska höra av sig! Bruce springsteen biljeterna börjades släppa idag 09.00 så nu väntar jag på att pappa ska höra av sig och säga att han fått 4a biljettter! Skulle bli så glad! hehe 27juli.... hehe :)

Kommentarer
Postat av: Åsa (mammas kompis)

Vilken snygg outfit du har på dig!! Wow vilka fina bilde o kika på på din blogg gumman :-)

2011-11-30 @ 10:52:13
Postat av: Emmis

Tack Åsa! Ni får ta och komma på besök till Ludvika snart igen! :)

2011-11-30 @ 11:16:39
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Nikoninan

sv: awe sötan :) <3 Självklart ;) fin du är stumpan ! <3

2011-11-30 @ 16:55:47
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0