Gud vilken seg söndag! UNDERBART!

Har vart helt seg  idag! Vart en fullspedckad helg! jobb på fredagen! Sen hem till johanna, färga håret på henne så nu är hon rödtått igen! SÅ fint! hihi Så vart det att kolla på film och äta godi där på kvällen! Så trevligt!

Lördagen fick jag sova ut men ice kan man göra det! Vakna halv 8... så sega runt i min onepice och städa och lite så! Sen hem till mamma. tog med mig min tvätt och tvätta hemma hos henne så åkte jag, mamma och cassi till kyrkogården i smb för att tända ljus på morfars grav. pinsamt nog när vi 3 yrpanner kommer dit så hittar vi inte graven. jag har för mig att den var där, mamma åt andra håller och cassi åt ett annat! haha jaaa härligt så vart att gå runt och leta efter rätt namn på gravstenarna! Vi hittade iaf och tände ett ljus! så vi var där. mamma har en hel del släktingar som ligger där!

så vart det mat på brants! UNDErbart alltid lika gått mmmmmm.... sen åkte vi till mormor och morfar och hällsa på! Träffa sara och gizzmo! (jag har 2 morfar, 1 som alltid funnits och sen min riktiga som är död sen jag var liten) heeh var där och busa med gizzmo! Hon har sån full fart och fyller snart 13år! Gammla hunden <3 hon hade såna jävla busryck och kuta så hon halka och slog omkull sig! gummsan!

Ja kom hem och sen skynda hem och duscha och fixa så vart det sen fest hos Johanna och Fredrik! Fredrik fyllde 21 igår så det lär ju firas allt! hehe fast vi kom alldrig ut på krogen! hehe var Ebba Gold på schen men vi hade det roligt ändå! hehe Så slutade kvällen i anders lägenhet på stan där jag och johanna höll på att somna! hehe trötta tjejer (A)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0