Gud va jag längtar tills den 17e!

Vart att längta tills den 17e! BIO DÅ! Åhåå så roligt det ska bli. att få se en till del av twiligt sagan! Hoppas det blir lika bra som bökerna! mmmm

Var och handla idag! Men tror ni jag köpte nå gått? nee köpte pepsi max (det ända goa) potatisbullar utifall jag blir hungrig och jaa typ det? är så dålig på att handla! Lär ha en lapp på kylskåpet som jag kan skriva på vad jag behöver handla så jag har nått att gå efter! Vore ju inte så tokigt! hii


I sommar lär jag ge mig på vattenskidor igen! Gick ju jävligt bra i sommras ;)

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

sv: Du är fiin :D <3<3 Ja klart det kommer finnas pops kvar till dig gumman :D:D<3

2011-11-06 @ 22:24:51
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0