Fullspäckad dag!

Denna dag har gått i 1!!!

Först fick jag sällskap av Jennifer! var ganska lugnt på förmiddan men nu på eftermiddan har det blivit en hel del! ;) As roligt!
till lunch fick det bli subway! hehe frukost vart det en natur schake sak.. hehe han inte äta hemma så!

Sen har väktaren stått här ett bra tag också! Han är rolig han och pratar på! han har lixom aldrig ätit ett KNÄCK äpple`hallå! haha så sa till han att han lär köpa 1 på söndag när han går runt och håller koll så kan han äta på en knäck äpple! hehe Lollo sa att jag kommer ha fullt upp med alla mina "karlar" som springer här! haha Han som ville bjuda ut mig på lunch erbjöd sig att köpa lunch och ge det till mig! så snällt men gud sånt kan man ju inte tacka ja tilll men man känner sig ju så elak :O

Sen en till rolig sak är att jag fått veta att Bruce Springsteen and the e-street band ska ut på turne sommaren 2012 så hoppas så blir det att få se han i Ullevie. skulle inte vara helt fel. var ju allt några år sen sist ;) 2009 tror jag sisst jag var på de i göteborg! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0