Fredag! Seg morgon i mitt huvud.

Känner mig riktigt seg. Tänk om det vore så väl att jag skulle ha helg efter denna dag! Det skulle inte alls vara fel.. hehe Åhååå

Igår kväll vart det pizza och tårta hos pappa och anna! Fira calle som fyllde 16år och så pappa som fyller år idag! Massa GRATTIS <3

Direkt därifrån vart det att åka på Bio.. Twiligt, Braking downe. Helt oiey enligt mig! :) Men bökerna är så mkt bättre och mkt mer detaljer! hehe ;)
Ja nu är det bara att vänta 1år till innan sista delen kommer! Gud så drygt.... hehe jaja det  går ju fort iaf  så bio med massa trevligt folk. vi var 6 styckna som gick! Sen vemn får jag brevid mig? sa´tte mig längst ut på kanten och så kommer min kussin Jerry och hans tjej och hade bokat platserna innan.. haha vilken slump? så det var trevligt det! hehe

Vart bara hem och sova på en gång! Eller ja sova och sova.. somnade vid en 12 så låg och vred mig i hundra ÅR innan jag somna... bittert som faen.

Idag... undra vad som kommer hända idag? mer än jobb då! hehe jaja blir nog en lugn hemma kväll! måste städa och fixa i lägenheten! Känns som om den aldrig kommer bli klar!

Grattis pappa på födelsedagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0