Dagens sanning

Fick höra en ganska sjuk sak.... Eller sjuk och sjuk! Men hur påverkad och beroende man är av sina telefoner, Iphone!

Det är en undersökning som de gjort i USA där att man håller häldre på sin sin iphone än att ha sex med sin partner!

Det är ju bra skumt... tänk så mkt tid man lägger ner på att kolla på skärmen på sin tele.
det är ju bara att kolla på sig själv, det sista man kollar på när man ska sova och det fösta man kollar på när man vaknar? skumt lixom.



Fick veta idag att det ska komma en ny Samsung Galaxy note Kanske vore nått? jadu vem vet men en ny lär jag ha ganska så omgående! Funkar inte att ha en utan ljud eller så! tänkte skruva upp den och kolla om jag kan paja den ännu mer än vad den är men har inte någon sån liten stjärn skruvmejsel! jaja någon dag kanske jag hittar en sån då ska jag plåga min telefan! ;) Men aldrig mer en Iphone iaf! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0