Då är fredagens jobb nästan över!

Snart hemgång..... ska julpyssla lite  till innan jag stänger helt. Denna dag har iaf gått fort och fan så jag har skrattat! hahah jaa rolig jobb man har! (A)

Ja roligt ROLIGT! Undra ifall jag ska gå och köka chips innan jag ska hem eller om jag ska ta det imorgon?
har ju nutella burk hemma. sssshhsss var så sugen igår... jag och jennifer var ju och handla efter vi simmat var så hungrig så köpte en hel del! har nog aldrig handlat så mkt mat själv någon gånG! haha eller ja så mkt var det inte.. hehe gurka, vindruvor, plattbröt (haha va det nu heter) popcorn, nutella, yogurt

nu låser mamma upp sin butik så jag kommer in dit! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0