Whats up?

I am still alive.... Way? undra om det är någon del av jorden som gått under? Iaf inte i Vansbro eller i Ludvika! har kontakt med emma och hon lever för fullt!  tur!

Ojojjj!!!! Vi har kollat på film! Shooter! En bra film stackars vovsingen bara! Jag har blivit jagad av en mygga också! hehe

Nu börjar Familjen Macahan! hihi Blir att tänka på pappa och cassi nu! Vi som kollade på ett avsnitt av det varje kväll vi var hos pappa när vi var mindre! Så musigt!

Det är väl nu 00.00 som jorden ska gå under? Så lär spändera mina sista 30min på ett bra sätt annars kanske jag får ångra det? haha det blir nog att sitta vid datorn och ha trevligt med socialt folk! Vilken tur!

Bra fin grabb! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0