Var bara tvungen!

Rastlös själ har inget att göra! så var tvungen att testa om jag kom i min balkänning! Och yes det görde jag! Har ju gått upp 6kg sen i sommras men är mer tränad nu och mer muskler och muskler väger mer än fett! haha så har samma mått som för 1år sen! hihi testade även systers klänning! hihi Så fin jag känner mig nu!

Men ser så kort ut i klänningarna! På balen hade jag ju 10cm klack och klänningarna är ju en aning långa nu när jag går barfota! hihi

Min klänning!

Cassis klänning!
En riktig prinsess kläning! En sån som man drömde om när man var liten! Full av foder och pluffsig nertill! Åhååå en underbar klänning! ser bättre ut med 12cm klackar typ till! haha en aning lång är den med!


Underbara klänningar! Fyfan!

Kom ihåg när man skulle välja ut balklänningar! Ojojjj
Jag och Emma var nog iväg och kolla och testa 3ggr ihop? sen åkte hon dit med sin mor, jag åkte dit en vända med cassi och en tillvända så var mamma med! haha Velig som fan.

Tillslut bestämde vi oss... jag den ljusliva råsa (kalllas rose färgen om jag minns rätt?) och cassi den röda. men vi vela om jag skulle ha haft den röda eller hur men sen föll jag pladask för den ljusare när cassi testade den! haha

Underbart!
Nu väntar jag på att någon kompis ska gifta sig så kanske man får chansen att använda klänningen igen? haha
  Om jag ska peka ut någon av mina kompisar som kommer gifta sig först enligt mig så är det nog milla och sibban så japp! hahaha Men det är vad jag tror vem vet? kanske blir någon annan hahah! haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0