Tröttis dag!

helt slut och jag har ont i hallsen! Vart en riktigt slö dag! hehe

Igår var jag och Emil över till Emma och Philip, som fyllde 20 i fredags så var ju klart lite fest! haha Var kanon kul! Jag och emma är mästarinner på att blanda drinkar! Mmm Hallon!

Så var en hel del folk! Eller jaa, Jag och emma och boysen! Japp 2tjejer och nästan 10killor! YEY! haha Man inge ölspel för min del... Usch hatar såna spel för de är förjävliga och man blir full som fan och det gillas inte.... nej dricka i sin egna tackt!

Aaa trevlig kväller. Förfest hos emma och philip med folk, sen trägården (krogen) och busa vidare! Vi vart inte där så överdrivet länge för någon var ju lite för as kalas! haha Ajaa man fyller bara 20 en gång som sagt! Så vart subway och lite fylle käk! Men mäst skratt så har så sjukt ont i magen från skrattatackerna! hahahah Knas!

Jag och emil som hemma i Lägenheten i natt och gud va underbart det var.... VILL HEM! sovit som en prinsessa i min säng (A) mmmm Och emil brevid sig!


Födelsedags barnet!


Men att börja festa kl 17.00 är ingen hit enligt mig! haha för FÖR tidigt men men! Ingen bild tog jag på emma! Vad taskig jag är :( <3


Jaa som jag såg ut igår kväll då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0