Tisdag att minnas!

Eller inte? eheee

Bara tagit det lugnt för mår inte bättre idag, fryser som en gris.... Mamma skjussade emil till skolan imorse så slapp jag. Skulle tvätta ansiktet så börja jag störtblöda näsblod över ansiktet så skrek på mamma så hon fick komma och ge mig papper! haha ablödde ner hela handfatet.. så mysigt!

Sen har jag även fått jobb i helgen. Lördag och söndag i Blge! Härligt! Så nu ska jag peppa och bli frisk men det är ju ett antal dagar kvar så kommer bli kanon!

Lördag 11.30-16.30
Söndag 12.00-17.00

Så ye! Åhléns i blge vid skönhetskassan så underbart! hihi Smink och parfym är jag bäst på!

I ghelgen är det en hel del som händer! Det är drakbåten i smb och crusing i vansbro! Men jag blir med emil till vansbro men lär ju åka och jobba på lördag, tur är det ju inte överdrivet tidigt så det är ju kanon! Så efter jobbet på lördagen åker jag tillbaka till vansbro och sen till blge på söndag morgon för jobb så får emil ta tåg till blge så åker vi hem till ludvika när jag slutata! Yes klart och spikat!

Ligger i soffan och njuter! Osminkad och helt slut! Det kanske syns på bilden? haha men fan va ljus bilden vart.. måste ha reflekterat och blivit ännu ljusare! hihi Blekis emmis.

Har knappt nå ögonbryn heller. de är så pass ljusa så bara lite syns. lär färga ögonbrynen och ögonfransarna så ser jag inte lika död ut! Så smart jag är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0