Röd kräfta!

Det är vad jag är nu för tillfället!

Emil kom nyss hem! Första han säger
-Men shit va bränd du är!

Jag har varit ute hela dagen! Började med en morgon promenad med Pappa i skogen vid 9e tiden. Sen har jag lagt mig i en solstol och brassat! haha datorn i högsta hugg typ! Musik så har somnat lite halft i solen!

Busat med disse och vart runt överallt denna dag. Åkt till Pj och hämtat motordelar till pappas båt! hehe SÅ SEGT! Disse fick igång larmet i bilen 2 ggr! Tanten brevid sa att hon hoppa i sin bur så då starta det haha hon sitter i en tygbur för att larmet inte ska gå igång men fan så lykas hon! hehe Känsligt bil larm pappa ha i sin volvo!

Nu snart blir det mat och nu på eftermiddagen ska jag nog hålla mig inne skulle jag kunna tro! Annars kommer väl inte jag kunna vistast ute på hela veckan!

Imorgon fyller 2 av mina fina vänner 20 år! Fyfan snart äre min tur men imorgon är dom gammla! haha <3 Emma och Linnea! Fyfan! Systembolaget!

varit nere i dammen idag, disse har badat. jagat groder och änder och plaskat! hehe jag och pappa rensade lite av massa gammala blad som låg efter stranden där nere så nu är det lite frächare! haha Ajaa mat nu!

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0