Home sweet Home Sörvik!

Nu är jag hemma i Dalarna, Ludvika, sörvik! Hos pappa och Anna.. Men blir nog sista natten här nu för imorgon tänkte jag att vi ska flytta till mamma ett tag och vara där så slipper pappa ochanna mig och dryga emil! hehe

Bilresan hem från Göteborg gick kanon. Mamma körde hela biten så jag fick sova brevid! Superhärligt! Vart en fullspäckad dag och allt.. Men nu ska jag iaf sova.... Tröttis som fan!

Sova brevis min Emil kommer bli supermysigt! var länge sen jag sov utan han... hehe ojoojjj illa..

Tänkte berätta mer om min dag imorgon för nu orkar jag inte. Massa sötis bilder att lägga upp också! hihi

NAtti Natti alla.

Tack för en supermysig dag/natt/dag i Göteborg! Sova med syster och mamma och bara vara! Härligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0