Härliga Måndag! En dans på röda roser

Skulle kunna vara men nej! hehe Skjussade in Emil till skolan imorse! Tankade bilen eftersom det var nära soppa torsk (illa) Ut i sista sekund med deklareringen (deklarationen?) sista dagen idag så slänge mitt i lådan på morgonen så hoppas det blir med för annars blir jag purig.....

Sen hem suttit vid datorn och krånglat! Fick inte igång internett så då höll jag på att gå i tacket mer eller minde! Men nu börjar jag känna mig lite klar på datorn! ÄNTLIGEN...

Ta en dusch och sen in till stan och köpa lite behövliga grejer...

Jaa

Hoppas allas valborg var rolig! Min var mysig och lugn.. Började med et glas vin som mamma sa var gått men icke, det var äkligt så kunde inte dricka nå av det... Så det tog Johanna.. Tom blanda ordning en grogg åt mig, den smakade helt okey men smutta av den hela kvällen! Så sjönk max 2cm i glaset (A) STordrickare, det är jag det! Dricka cola var så mkt godare och äta godis! hihi Jaa

Det var mysigt hemma hos mamma! Trevlig folk och jaa hihi Fart i brasan lyckades vi inte få så bra av. Slutade med att anders, tom och jesper åkte och köpte 30liter disel! Eheee det började brinna då iaf! Fina grejjer...

Jag och emil sov i stugann på gården så alltså i cassis rum när hon är hemma (eftersom jag inte har något så tar jag hennes när hon inte är hemma) hehe Svinkallt..... Ingen värme. var meningen att vi skulle lyfta upp ett element men vi glömde bort det så vart att bära upp det när vi skulle sova så iskallt var det i början men det vart varmare inpå natten! hehe

Åkte tillbaka till pappa och anna igår! så igår kväll fastnade jag och emil framför tvn hehe gick en skräkis på tv1000 (pappa har SÅÅÅ MÅNGA kanaler så älskar att vara här) hehe Alla tv1000 kanaler och jaa allt! Fick se hans tv räkning för kanalerna han har på nerevåningen (nästan lika mkt som min hyra? SHIIITT) sen har de en till tv box på uppevåningen med också många kanaler! haha Pappa måste ju ha enegen tv med kanaler när hokey, fotboll och os i alla olika saker gå så han har kanaler till alla sportgrejer och även allla barnkanaler som går dygnet runt.... GILLAS ENORMT från mig då!

Filmen vi kolla på igår kväll hette Drag me to hell Läskiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0