Dagens gåtor!

Det är ju så sjukt mkt fina bilder uppa på Fb nu! balen har vart och alla fina klänningar och allt! Så blir så jävla sugen på att testa om jag får på mig min klänning? humm... har ju gått upp något kilo sen i sommras så! eheee så jadu eller så kanske den sitter perfekt nu eftersom den var lite för stor och gled ner! Jadu vet vet? kanske är värst att prova! hihi Never knowe!

idag har jag tagit det lugnt.. pratat i telefon och herrjat med mig själv! Duchade och smörjde in mig med brun utan sol på benen. sen tycker jag det blir så fult vid fötterna, knölen när det blir lika fläkigt så tog en brun utan sol som mamma hade i spräj form över fötterna! Ser sjukt snyggt ut för tillfället!

vart med mamma till mormor och morfar och firat morfar på hans 64års dag1 Massa GRATTIS! älskade morfar <3 Fick med mig lite saker från mormor. Vaser, super fin kruka i något kännt märke och sen en silver tårtspade!



Ojojj spännande!

Idag köpte jag iaf ett par nya solbrilor! Så snasiga! haha Lär ju köpa nya eftersom jag satte mig på mnin favvosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0