Att glida runt på rosa moln!

Är inte vad jag gör idag! Glida runt men inte på rosa moln i alla fall! Isåfall svarta eller gröna? Är fullt på klädd! Läst en skallvertidning och fått bort lite dö tid! Hämtat posten också! Skulle behöva fixa mig och ringa till banken! Har ju fått mitt nya vuxen bankkort och inte ett ungdomskort som jag haft sen 7an? så var dags att byta... hehe så lär in till banken och aktivera det och få att mitt gammla (nuvarande konto) att allt flyttas över till det nya och att lönen kommer in på det nya och massa sånt. men jaa det borde ju gå fort?  hoppas jag.

Detta är min dagens outfitt! Mys mys haha
Tjocktröja från Usa New york ( i think it was?, eller new yursey) mysbyxor typ hm? mammas morgonrock! hihi Mys och får (alltså BÄÄ) tofflor!

Känner mig grymt snygg och uppklädd till 10000:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0