Torsdga, vart tog denna vecka vägen?

Jadu, den bara rinner iväg och snart är det sommar! Sommar sommar sommar! hihi Min morgon har börjat bra! Skjussa emil till skolan och sen dra till gymmet, ska precis gå in till gymmet så ringer pappa och är utanför mig (mmin lägenhet) han undrar om vi ska ut och gå för han hade lämnat farfar vid sjukhuset för att han skulle ta blodprover! Så mötte pappa vid mcdonalds och så gick vi en promenad och så var ju lilla disse med också! hihi Var trevligt men en morgon promenad! Sen gick jag tillbaka till gymmet och började träna!!! sprang bara 10min på bandet för mitt skavsår gör så jävla ont! sen gjorde jag lite magövningar och armar sen satte jag mig och strecha och så kom Jennifer dit så vi satt där och babbla! haha Bra träning idag! hehe

Börjar bli hungrig nu så ska ta lite yogurtmed blåbär! hihi älskar att ha det i yogurt! mummsigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0