Taskiga kusinen är på G!

heheh Nyss vart i gubbo och hällsat på mormor och morfar och sara! Och så var små kusinerna där, Ronja och freja! så har busat som galningar med dom! Blåst balonger så mitt huve spricker! hehe Och så kom kusin Jerry förbi också! haha vart lite trött på alla dessa balonger de kasta runt och slog i huvet med så satte upp alla i taket så dom inte fick tag i dom! hehe taskiga jag? hihi Ajaa dom ramlar ner innom sin tid!

Iaf! Drog upp på stan och kolla runt, träffa på mormor och sara så gick med dom! Sara hittade ett par skor! hihi jag hitta inge! men trevligt! Sen när mamma stängde butiken vart det att käka på pizzeria med henne, jag åt räksallad (tokig i räkor?) var mummsigt och så var jag snäll flickvänn och köpte med mig en subway macka till Emil! Han var superduper glad! Sen bärde det iväg till mormor med mamma!




Nu bär det av till Willys där jag och emma har bestämt att dayta! hahaha Eller iaf träffas =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0