Tänk om, oj jaaa vad kunde vara då?

Jaa men precis? haha Har inge vettigt att säga, som vanligt då ja? Men jag har tråkigt! Eller inte så, jag roar mig med Emma på sms! hihi Saknar den flickan <3 Jag börjar bli grym på att skriva på telen! hehe Tur är ju att det har rättstavnings program så inte så mkt felstavningar från mig nu då! Härligt! hihi

Tänkte snart åka ut till mamma och hälsa på och få igång hennes "nya" telefon (min gammla, rosa, eller aa någon månad gamal) känner mig taskig eftersom hon har betalt den men inte fått den än! hehe attans. busig jag är!

TRALLA LAAAAAA


Kommentarer
Postat av: emma

hihi,. jag saknar dig också stumpan ! <3 <3

2011-03-15 @ 20:27:05
Postat av: Emmis

svar Emma; hih vilken tur då (A) Men nu har jag träffat dig =D hihi <3

2011-03-15 @ 23:15:45
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0